Zapytanie ofertowe
Firma Handlowo-Usługowa „OPTIMUM” Dariusz Golba Solina, 28.09.2016 r.
Solina 40C, 38-610 Polańczyk
www: http://domkinadzapora.pl/
e-mail: kontakt@domkinadzapora.pl
Zapytanie ofertowe
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie zamówienia w ramach projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014–2020
Osi priorytetowa I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Typ projektu: Rozwój MŚP pt. „Nowe innowacyjne usługi w ofercie przedsiębiorstwa FHU "OPTIMUM" Dariusz Golba odpowiedzią na wymagania rynku turystycznego w Polsce”, numer projektu: RPPK.01.04.01-18-0524/16.
Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Zamawiający:
Firma Handlowo-Usługowa „OPTIMUM” Dariusz Golba, Solina 40C, 38-610 Polańczyk
Opis przedmiotu zamówienia:
Budowa domku dla Alergików nr 1.
Powierzchnia użytkowa: ok. 58,08 m2; Powierzchnia zabudowy: ok. 42,00 m2; Kubatura: ok. 242,00 m3; Ilość kondygnacji: 2.
Zakres robót obejmuje:
Roboty ziemne, Fundamenty i ściany piwnic, Schody zewnętrzne betonowe, Izolacje ścian żelbetowych, Podłoża i posadzki, Podłoża i posadzki tarasu, Drenaż obwodowy, Ściany poddasza i parteru budynku, Strop nad parterem, Ścianki działowe parteru i poddasza, sufit poddasza, schody wewnętrzne, Okładziny ścian wewnętrznych, Dach - konstrukcja, pokrycie, Stolarka okienna i drzwiowa, Okładziny kamienne ścian zewnętrznych, schodów, balustrady, kominek zewnętrzny, Płyta odbojowa, Instalacja odgromowa, Instalacja elektryczna, monitoringu i nagłośnienia, Instalacja wodno-kanalizacyjna, Instalacja centralnego ogrzewania z pompą ciepła, Instalacja wentylacji mechanicznej na parterze i poddaszu domku dla osób z alergią
Dokumentacja budowlana - projekt budowlany, dostępne są w siedzibie Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Kod CPV:
45000000-7
45111200-0
Warunki udziału w postępowaniu :
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
- posiadają doświadczenie odpowiadające przedmiotowi zamówienia;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- zobowiążą się do pracy w godzinach od 11.00 do 17.00, ze względu na konieczność niezakłócania spokoju wczasowiczów,
- zobowiążą się do rozpoczęcia robót budowlanych od 17 października 2016 r.
Za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna dołączone podpisane oświadczenie.
Termin składania ofert:
13.10.2016 r., do godziny 16:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert:
Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, osobiście lub poprzez wysyłkę na adres: „Firma Handlowo-Usługowa „OPTIMUM” Dariusz Golba, Solina 40C, 38-610 Polańczyk .
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres oferenta;
- opis nawiązujący do cech wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym;
- termin wykonania przedmiotu zamówienia;
- wartość przedmiotu zamówienia (netto oraz brutto w PLN);
- okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;
- maksymalny czas reakcji serwisu w przypadku zgłoszenia awarii;
- termin ważności oferty, podpis i pieczęć oferenta;
- oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie;
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Termin składania ofert :
13.10.2016 r., do godziny 16:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert:
Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert.
Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, osobiście lub poprzez wysyłkę na adres: „Firma Handlowo-Usługowa „OPTIMUM” Dariusz Golba, Solina 40C, 38-610 Polańczyk .
Otwarcie ofert: siedziba firmy
Firma Handlowo-Usługowa „OPTIMUM” Dariusz Golba, Solina 40C, 38-610 Polańczyk .
13.10.2016 r., godzina 16.00.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 721 270 005 (Dariusz Golba – właściciel firmy).
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
A: Cena: 70 %
B: Czas realizacji zamówienia: 10 %
C: Maksymalny czas reakcji serwisu: 10%
D: Gwarancja: 10 %
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B + C + D gdzie:
Ad. A Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:
Najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 70 punktów
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 70 punktów
Ad. B Kryterium Czas realizacji zamówienia zostanie ocenione w następujący sposób:
1. Jeżeli Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia do 31.03.2017 – 10 punktów;
2. Jeżeli Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia do 14.04.2017 – 5 punktów;
3. Jeżeli Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia później niż 14.04.2017 – 0 punktów.
Ad. C Kryterium Maksymalny czas reakcji serwisu zostanie ocenione w następujący sposób:
1. Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do reakcji na zgłaszaną usterkę rozumianą jako stawienie się w siedzibie Zamawiającego w czasie maksymalnie 3 godzin od zgłoszenia awarii - 10 punktów.
2. Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do reakcji na zgłaszaną usterkę rozumianą jako stawienie się w siedzibie Zamawiającego w czasie maksymalnie 5 godzin od zgłoszenia awarii - 5 punktów.
2. Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do reakcji na zgłaszaną usterkę rozumianą jako stawienie się w siedzibie Zamawiającego w czasie powyżej 5 godzin od zgłoszenia awarii - 0 punktów.
Ad. D Kryterium gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób
1. Jeżeli Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 0 punktów.
2. Jeżeli Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 5 punktów.
3. Jeżeli Wykonawca udzieli 48-miesięcznej i dłuższej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 10 punktów.
Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A Cena, Kryterium B Czas realizacji zamówienia, Kryterium C Maksymalny czas reakcji serwisu oraz Kryterium D Gwarancja zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B, C i D). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
Termin wykonania zamówienia:
30.04.2017 r.
Powiat:
leski
Informacja na temat zakresu wykluczenia :
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
a) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
b) zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
c) zmiany terminu płatności;
d) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
e) zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót);
f) zmiany umówionego zakresu robót – w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Zamówienia uzupełniające:
Nie przewiduje się
Numer projektu:
RPPK.01.04.01-18-0524/16
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
Z poważaniem
Dariusz Golba – właściciel firmy
Telefon kontaktowy: 697 855 737
E-mail: